HAPPY (43) – UPDATE

Iedere vrijdag staat er een feel good log op mijn blog met de naam Happy. Dat kan van alles zijn zolang jij er maar Happy van word 🙂 Een mooie quote, of regel, foto, weer, jaargetijden, dier, kind, sport. Het kan dus van alles zijn. Doe jij ook mee? Dat vind ik  ♥ stikke leuk

Als het goed is, kan ik vanmiddag meer vertellen 😉

Nee ik ben niet zwanger én nee we gaan ook niet verhuizen

YEEEEH 😀 vanmiddag moest ik door de MRI scan. En zoals jullie weten ben ik daar heel erg bang voor. Maar het is gelukt. En daar ben ik heel HAPPY over 😀

Fijn weekend

Doei Xxx

2 gedachtes over “HAPPY (43) – UPDATE

  1. O. meis, wat heerlijk dat het weer “gewoon” gelukt is!! En nu ga ik ook heel hard voor je hopen dat de beelden niet te veel achteruitgang laten zien.

    Trouwens, vandaag heb ik niet zoveel om happy over te zijn, stem weg en mijn longen hoest ik haast uit mijn lijf……

    Like

Leuk, als je een reactie achterlaat

