MOOI-LELIJK

Het thema van deze week is: MOOI-LELIJK
Wil jij ook meedoen aan deze foto uitdaging? Klik dan HIER

P.S.vanaf 10 juli blog ik hier verder 🙂 dit blog gaat dan weg!

4 gedachtes over “MOOI-LELIJK

  1. wat een beregoeie invulling…. inderdaad een kwestie van smaak…. ik weet zeker dat ik dat niet een hele avond vol zou kunnen houden… maar jij wel elke avond

    xxx

    Liked by 1 persoon

  2. Over muzieksmaak valt veel te zeggen. Leuk bedacht.
    Ik moet bekennen dat ik geen idee heb welke band op je foto staat. Het zijn in elk geval geen jonkies.

    Like

Leuk, als je een reactie achterlaat

