HAPPY (44)

Iedere vrijdag staat er een feel good log op mijn blog met de naam Happy. Dat kan van alles zijn zolang jij er maar Happy van word 🙂 Een mooie quote, of regel, foto, weer, jaargetijden, dier, kind, sport. Het kan dus van alles zijn. Doe jij ook mee? Dat vind ik  ♥ stikke leuk

Woensdag 15 maart zijn Kees ♥ en ik begonnen aan een fotocursus. Om eerlijk te zijn had ik er helemaal geen zin in. Maarrr het is me 100% meegevallen, ik vond het zelfs hartstikke leuk 😀 Al jaren maak ik foto’s zonder opleiding én ik vond dat het me prima afging.

Nu leer ik over: Sluitertijd, Diafragma, Iso en wij allebei vinden het hartstikke interessant. Hier word ik Happy van 😀

Heb jij ook iets waar je HAPPY van word? Laat dan je link achter in de comments

Fijn weekend

P.S.vanaf 10 juli blog ik hier verder 🙂 dit blog gaat dan weg!

3 gedachtes over “HAPPY (44)

  1. O, wat leuk zeg!!! Dat zou ik ook altijd nog wel eens willen, maar ja, dan moet ik eerst een spiegelreflexcamera hebben ,……….. en helaas, die ligt ben ik bang nooit binnen mijn fincanciele mogelijkheden.

    Like

Leuk, als je een reactie achterlaat

