HAPPY (46)

Iedere vrijdag staat er een feel good log op mijn blog met de naam Happy. Dat kan van alles zijn zolang jij er maar Happy van word πŸ™‚ Een mooie quote, of regel, foto, weer, jaargetijden, dier, kind, sport. Het kan dus van alles zijn. Doe jij ook mee? Dat vind ikΒ  β™₯ stikke leuk

Een aantal maanden geleden, ik weet niet eens meer wanneer ontdekte ik bij toeval een serie, waar ik voorheen geen aandacht aan gaf. Op zondag, toentertijd zou de laatste aflevering zijn van het eerste seizoen, en het voorstukje van de laatste aflevering was zo spannend dat ik mezelf voor mijn hoofd sloeg Γ©n dacht waarom heb ik deze serie nooit gevolgd?!

Als een razende heb ik het eerste seizoen teruggekeken en voordat ik het wist, begon het tweede seizoen. Het einde van het tweede seizoen was erg spannend en het einde had ik t.o.t.a.a.l niet verwacht.

Van de week zag ik op televisie dat er weer een nieuw seizoen zou komen Γ©n de aflevering is a.s zondag πŸ˜€ achteraf gezien ben ik blij dat ik uiteindelijk alsnog de serie ben gaan volgen πŸ™‚

Heb jij ook iets waar je Happy van word? Laat dan een reactie achter met je blogadres, dan kom ik zo snel mogelijk bij je kijken πŸ˜‰

Fijn weekend

P.S.vanaf 10 juli blog ik hier verder πŸ™‚ dit blog gaat dan weg!

4 gedachtes over “HAPPY (46)

  1. Ik kom bij je kijken πŸ˜‰
    Ik had in eerste instantie hetzelfde als jij, met die serie. Maar het bleek echt een hele goede serie. Ben ook heel benieuwd naar het 3e seizoen.
    Bedankt voor je bijdrage πŸ™‚ ik wens je een heel fijn weekend

    Like

Leuk, als je een reactie achterlaat

