FOOD TAG

Bij Melody én bij Minoesjka zag ik de FOOD TAG en die vond ik leuk dus hieronder staan mijn antwoorden 😉

  • Wat is je favoriete ontbijt?
    Dat is verschillend. De laatste weken een groene smoothie, de andere dag warme havermout koud vind ik echt niet lekker of een boterham met pindakaas
  • Hoe drink je je koffie?
    Met een scheutje koffiemelk of cappuccino
  • Wat zit er op je lievelingsbroodje?
    Carpaccio, kipfilet of kaas
  • Soep of salade?
    Soep
  • Wat is je favoriete kookboek?
    Het voedselzandloper kookboek
  •  Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
    Zoet, kom ik gelijk van die suikerverslaving af!
  • Welke keuken (land) is je favoriet?
    Spanje en dan vooral de Tapas, bijvoorbeeld op Mallorca 😉
  • Wat is je favo foodfilm?
    El Bulli: Cooking in Progress
  • Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
    Af en toe een gebakje op zaterdag, maar niet te vaak. Moet wel een beetje speciaal blijven 😉
  • Wie is je grootste inspiratiebron?
    Dat was mijn moeder ♥
  • Thuis koken of uit eten gaan?
    Thuis en af en toe uit eten
  • High end of Low profile?
    Dat is het laatste. Uit eten gaan in bijvoorbeeld een eetcafe
  • Wat is je lievelings restaurant?
    La Tagliatella, Playa `D Aro
  • Boodschappen doe ik bij:
    Dekamarkt en af en toe bij Appie
  • Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is:
    Carpaccio bij La Tagliatella, allerbeste!
  • Wat is je favo cocktail?
    Gin-Lemon
  • Koffie met George (Clooney) of Heston (Blumenthal)?
    Heston Blumenthal, daar kan ik nog wel wat van leren 🙂
  • Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
    Koffieapparaat
  • Mijn favo snack is:
    Af en toe ovenbitterballen
  • Wat zit er op jouw pizza?
    Paprika, champignons, ham, kaas
  • Wat lust je echt niet?
    Spruitjes brrr
  • Mijn favoriete foodblog is:
    Uit Pauline’s keuken
  • Het gekste dat ik ooit gegeten heb is:
    Paarse spuitjes. Ondanks dat ik spuitjes niet lekker vind, had ik een recept met paarse spruitjes. Het recept leek me heel lekker, maar was het uiteindelijk niet 😦
  • Wat staat er op je food bucketlist?
    Ik heb geen bucketlists! Heb zelfs een hekel aan het woord Bucketlist !
  • Ik kan niet leven zonder:
    FOOD 😉

De FOOD TAG mag je gewoon meenemen, aardig hé 🙂

4 gedachtes over “FOOD TAG

  1. Alhoewel de antwoorden mij totaal niet verbazen zijn ze wel heel verschillend bij de mijne 😉

    Jouw koffieapparaat doet het perfect hoor, was super lekker dus volop genieten.

    xxx

    Liked by 1 persoon

Leuk, als je een reactie achterlaat

