Ik stop met bloggen

Al een tijdje denk ik er aan. Ga ik door met bloggen?

Eerlijk…? Nee, ik stop

Laatst wilde ik ook al stoppen, maar kreeg ik weer zo’n onderbuik gevoel, van nee toch maar niet stoppen. Misschien krijg ik wel spijt, maar dat zie ik dan wel weer.

Oktober 2004 begon ik met bloggen. Elke dag een blog, ook in het weekend. Na 13 jaar bloggen zijn mijn interesses veranderd. Ik vind het bijvoorbeeld veel leuker om vlogs op Youtube te kijken.

Ik ga ook niet over naar de website die ik zou gaan gebruiken. En de Happy op vrijdag stopt per direct. Wie de Happy wil overnemen…Be my guest 🙂

Ik wil jullie bedanken voor de bezoekjes én reacties op mijn blog 😀 Nu ga ik genieten van de lente/zomer ☼

Doei Xx

1 juni zal dit blog verdwijnen.

 

3 gedachtes over “Ik stop met bloggen

  1. Wat jammer Vonnie, maar als je het niet meer leuk vind word het een blok aan je been, en dat is niet de bedoeling 🙂 Ik volg je ondertussen al zo’n 9 jaar en zal je gaan missen, maar, mocht je toch spijt krijgen en opnieuw beginnen, hoor ik het graag 😉
    Trouwens, ik zelf merk ook dat ik minder en minder ga bloggen.

    Like

Leuk, als je een reactie achterlaat

